کشیدن – کش دادن انتخابات ریاست جمهوری مقام معظم رهبری

کشیدن – کش دادن: انتخابات ریاست جمهوری مقام معظم رهبری روزنامه کیهان ریاست جمهوری حسن روحانی روزنامه انتخابات انقلاب سیاست

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ۳ سریال تازه تاریخی، اجتماعی و کمدی روی آنتن شبکه‌های تلویزیون

    سریال کمدی «افسانه هزارپایان» از دیشب روی آنتن شبکه نسیم رفته و از امشب هم قرار است سریال تاریخی «ستارخان» از شبکه یک و سریال اجتماعی «هست و نیست» از شبکه دو پخ

    ۳ سریال تازه تاریخی، اجتماعی و کمدی روی آنتن شبکه‌های تلویزیون

    ۳ سریال تازه تاریخی، اجتماعی و کمدی روی آنتن شبکه های تلویزیون

    عبارات مهم : سریال

    سریال کمدی «افسانه هزارپایان» از دیشب روی آنتن شبکه نسیم رفته و از امشب هم قرار است سریال تاریخی «ستارخان» از شبکه یک و سریال اجتماعی «هست و نیست» از شبکه دو پخش خود را شروع کنند. احتمالاً مدیران تلویزیون هم از تجربه همزمانی دو سریال تلخ «سایه بان» و «محکومین» درس گرفته اند و تلاش کرده اند با تنوع مضامین، سریال هایی رنگارنگ را جهت مخاطبان تلویزیون در نظر بگیرند. به جز «ستارخان» که با آخر دهه فجر به آخر می رسد، دو سریال دیگر تا آخرهای سال ۹۶ روی آنتن هستند و احتمالاً به سریال های نوروزی متصل خواهند شد.

    ستارخان
    شبکه یک
    ۱۰ قسمت

    قصه: مجموعه تلویزیونی «ستارخان» برشی از سریال «ایراندخت» است که به سفارش مدیران شرکت صداوسیما از دل این سریال درآمده و قرار است خلأ سریال های دهه فجری را پر کند که به آنتن نرسیدند. «ایراندخت» درامی باعشق است که در چند برهه تاریخی روایت می شود و «ستارخان»، بخش هایی است که به چهار سال آخر زندگی و دلاوری های سردار ملی می پردازد. آن طور که سازندگان سریال وعده داده اند، قرار است در این مجموعه، فضای خیال انگیز باعشق بر فضای تاریخی بچربد و «ستارخان» با حفظ سندیت تاریخی، به واقعیت وفادار بماند.

    کارگردان: محمدرضا ورزی، کارگردان محبوب مدیران تلویزیون است که در این سال ها، بدون کار نبوده هست. او از سال ۸۸ به این سو، «سال های مشروطه»، «عمارت فرنگی»، «تبریز در مه» و «معمای شاه» را پشت سر هم در ژانر مورد علاقه اش ساخته هست. «ستارخان» هم مانند بقیه آثار او، از دسته مجموعه های بیگ پروداکشن است که پیشتر به نام «فاخر» آشنا می شدند.

    بازیگران: ورزی در این سریال پربازیگر، از حضور سعید نیک پور بعد از دو همکاری در «معمای شاه» و «عمارت فرنگی» بهره برده هست. هنرمندی آشنا به گونه تاریخی که کارنامه ای پروپیمان از آثار شاخص جای گرفته در این ژانر دارد که از نظر گزینش نقش و ایفای آن بسیار متنوع و متفاوت هستند. مخاطبان تلویزیون بیش از همه، وی را در قبای «امیرکبیر» به یاد می آورند و شاید هم با صورت گندم گون «عمار یاسر» در سریال «امام علی(ع)».

    شکرخدا گودرزی دیگر نقش مهم این سریال است و فخرالدین صدیق شریف، رضا فیاضی و داریوش کاردان نیز در شمار بازیگران این مجموعه اند. از نکات جالب توجه این مجموعه، حضور کارگردان هایی چون سام قریبیان و مسعود آب پرور به عنوان هنرمند است.

    هست و نیست
    شبکه دو
    ۳۰ قسمت

    ۳ سریال تازه تاریخی، اجتماعی و کمدی روی آنتن شبکه‌های تلویزیون

    موضوع: در خلاصه داستان سریال آمده است: «گاهی بود و نبود و است و نیست آدم ها، به وسوسه ای گره می خورد که به سادگی باز نمی شود» که خب طبیعتاً اطلاعاتی را در اختیار نمی گذارد ولی از تصویرهای این مجموعه می توان دریافت که «هست و نیست» نیز چون غالب آثار حسین سهیلی زاده، ملودرامی اجتماعی است که به سبک زندگی ایرانی اسلامی می پردازد و تصویرگر چند خانواده از طبقات متفاوت اجتماعی است.

    کارگردان: حسین سهیلی زاده، کارگردان ملودرام های خانوادگی عامه پسند تلویزیونی است که آخرین کارش را نوروز امسال با عنوان «مرز خوشبختی» در همین شبکه شاهد بودیم. در کارنامه هنری او مجموعه های جالب و موفقی چون «پریا»، «آوای باران»، «فاصله ها»، «دلنوازان» و «ترانه مادری» هم به چشم می خورد. یکی از مضامین مهم آثار سهیلی زاده، فاصله بین نسلی است که او پیشتر در «فاصله ها»، «ترانه مادری» و «دلنوازان» به آن پرداخته بود.نگاهی به مجموعه آثار این کارگردان، نشان می دهد که او به خوبی رگ خواب مخاطب تلویزیون را می داند و این که چطور باید مخاطبان را پای گیرنده بنشاند.

    بازیگران: فرهاد قائمیان، بازیگر آشنا شده است سینما و تلویزیون ایفای نقش مهم مجموعه را برعهده دارد که تماشاچیان رسانه ملی آخرین بار وی را دو سال پیش در نقش اثرگذارش در مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» جیرانی دیده اند. حمیدرضا پگاه و سیاوش خیرابی هم به عنوان دو هنرمند دیگر حاضر در این سریال، پیش از این سابقه همکاری با سهیلی زاده را در سریال پرمخاطب «آوای باران» داشته اند و گویی سهیلی زاده با دعوت مجدد این بازیگران و صورت های معروف بنا دارد، موفقیت پیشین را تکرار کنند. شقایق فراهانی، الهام پاوه نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام و سولماز حصاری دیگر اشخاص «هست و نیست» هستند.

    افسانه هزارپایان
    شبکه نسیم
    ۵۲ قسمت (احتمالا در چند فصل)

    سریال کمدی «افسانه هزارپایان» از دیشب روی آنتن شبکه نسیم رفته و از امشب هم قرار است سریال تاریخی «ستارخان» از شبکه یک و سریال اجتماعی «هست و نیست» از شبکه دو پخ

    موضوع: مجموعه تلویزیونی «افسانه هزارپایان» یک کمدی فانتزی است که در خوابیدن از فضای تاریخی ساخته شده.بر اساس خلاصه داستان منتشر شده، این سریال داستان زندگی خانواده ای را روایت می کند که جهت تهیه جهیزیه عروسی، راهی سفر می شوند ولی با حمله راهزن ها به کاروان شان، مسیر زندگی ارزش عوض کردن می کند و پرسشها و اتفاقات عجیبی را تجربه می کنند. فضای سریال از طنز آیتمیک معمول در کارهای شهاب عباسی فاصله دارد و به قصه گویی و دنبال کردن یک خط داستانی پیوسته، نزدیک شده است است.

    کارگردان: شهاب عباسی را سال ها به عنوان بازیگر طنز در فیلم ها و سریال های متفاوت دیده بودیم. این کارگردان که سال ها در رادیو هم فعالیت داشت، در سال ۸۹ با «خنده بازار» و آن فضای شاد و مفرحش حسابی دیده شد.

    عباسی بعد از آن مدتی به شبکه استانی سهند رفت سپس همکاری اش را با شبکه نسیم شروع کرد. او دو مجموعه «شکرآباد» در سال های ۹۳ و ۹۵ و همچنین مجموعه «دست به نقد» را در سال ۹۴ جهت این شبکه ساخته است.

    بازیگران: در گروه بازیگران «افسانه هزارپایان»، علاوه بر همان گروه بازیگرانی که معمولاً با شهاب عباسی همراه هستند و در آثار قبلی این کارگردان هم حضور داشتند، اشخاص جدیدی نیز دیده می شوند. نسرین مقانلو و سارا خویینی ها، هردو بعد از مدت نسبتاً زیادی کم کار بودن به تلویزیون برگشته اند تا با بازی در نقش های مهم زن یک سریال طنز، فضای متفاوتی را تجربه کنند. علی اوسیوند که به واسطه حضورش در «سایه بان» تا همین چند روز پیش مهمان منزل های مردم بود، این بار روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، رضا توکلی و رامین ناصرنصیر هم از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

    واژه های کلیدی: سریال | تاریخی | مجموعه | بازیگران | تلویزیون | کارگردان | تلویزیون | اخبار فرهنگی و هنری

    ۳ سریال تازه تاریخی، اجتماعی و کمدی روی آنتن شبکه‌های تلویزیون

    ۳ سریال تازه تاریخی، اجتماعی و کمدی روی آنتن شبکه‌های تلویزیون


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار